Veelgestelde vragen

Wat zijn de huisregels?

  • Bij een reservering houden wij maximaal 10 minuten de tafel voor u vrij. Bij verhindering kunt u bellen, zodat wij daar eventueel rekening mee kunnen houden.
  • Wij serveren geen kraanwater als consumptie. Consumptie is verplicht.
  • Roken is niet toegestaan in onze restaurants, maar wel buiten (mits er minstens één persoon van het gezelschap in het restaurant aanwezig blijft).
  • U kunt in 2 uur tijd onbeperkt van onze menukaart bestellen.
  • De bestelling kunt u zelf invullen op het bestelformulier of op onze tablet.
  • Bij het diner: per ronde maximaal 3 items per persoon bestellen.
  • Er kan alleen nogmaals besteld worden, indien de vorige bestelling al geconsumeerd is en 15 minuten is verstreken.
  • Verspilling wordt niet gewaardeerd. Bestel dus alleen zoveel u kunt eten. Restanten als gevolg van overbestelling worden in rekening gebracht. Sushi’s € 1,00 per stuk, warme gerechten € 3,00 per gerecht.

Wat houdt een Sushi & Grill diner in?

Een Sushi & Grill diner houdt in dat u twee uur lang onbeperkt geniet van alle gerechten op de lunch- of dinerkaart. De gerechten bestelt u gemakkelijk aan tafel en alle gerechten worden bij u aan tafel geserveerd.

Is Kyoto Sushi & Grill inclusief drinken?

Nee, drankjes zijn niet bij de prijs inbegrepen.

Hoeveel tijd heb je om te eten?

U geniet twee uur lang onbeperkt van alle gerechten op de menukaart.

Kunnen we met een grote groep terecht bij Kyoto Sushi & Grill?

U kunt bij ons met een groot gezelschap terecht. Online kunt u reserveren voor een groep bestaande uit maximaal 6 personen. Voor grotere groepen raden we u aan om ons te bellen om de reservering door te geven.

Ik heb een allergie/dieet, houden jullie hier rekening mee?

Vraag in het geval van een allergie in het restaurant om de allergenenkaart. Hierop zijn al onze gerechten terug te vinden met uitleg over de allergenen die ze bevatten. Wij hebben geen allergenenvrije keuken, daarom kunnen we niet uitsluiten dat er door kruisbesmetting onbedoelde sporen van ingrediënten in onze producten terechtkomen.

Mijn kind lust geen sushi, serveren jullie een speciaal kindermenu?

Nee, wij serveren geen speciaal kindermenu. Wel hebben we een uitgebreide menukaart waarop niet alleen sushi staat, maar ook diverse warme en koude gerechten die eveneens geschikt zijn voor kinderen.

Mag ik mijn hond meenemen naar Kyoto?

Dieren zijn niet toegestaan in ons restaurant. Ditzelfde geldt voor honden in hondenbuggy’s.

Hoe kan ik bij Kyoto reserveren?

Reserveren doet u eenvoudig online via onze website. Uiteraard is het ook mogelijk om telefonisch te reserveren.

Hoe geef ik wijzigingen door in mijn reservering?

Wijzigingen betreffende uw reservering kunt u telefonisch doorgeven of online als het om een online reservering gaat.

Serveert Kyoto halal vlees?

Het vlees dat wij serveren is halal.

Is het mogelijk om vegetarisch bij jullie te eten?

Wij hebben een aantal vegetarische gerechten op onze menukaart. Deze herkent u aan het logo met een groen blad.

Hebben jullie cadeaubonnen?

Wij verkopen Kyoto cadeaubonnen. Deze zijn in al ons restaurants verkrijgbaar en kunt u zowel voor het restaurant als afhaal verzilveren. De cadeaubonnen zijn na uitgifte een jaar geldig.

Accepteren jullie dinercheques of andere cadeaubonnen?

Wij accepteren geen andere cheques en bonnen dan onze Kyoto cadeaubonnen.